2008-08-20

Färgat hår, Sunday session och feber!

Hi!
Lite förändring skadar ju aldirg så nu har håret blivit mörkare igen. Känns bra men blev lite mörkare än vad jag tänkt mig. Men som vi brukar säga Lise, helldre lite mörkare än för ljust...det förvinner ju så fort!

Helgen har spenderats på stranden men inte endast, tyvärr! Som sagt så är det mycket att göra i skolan så för att få åka till stranden fram på dagen får man gå upp i ottan och plugga. Men det har det varit värt för tiden på stranden var underbar! Träffade några svenska tjejer och killar på stranden som pluggar på ett annant universitet här i Perth. Dem i sin tur kände två svenska tjejer som pluggar på mitt universitet. Det finns en hel del svenskar här helt enkelt. Men har även lärt känna min förtsa "aussie friend", en tjej från Melbourne som pluggar här. Älskar hennes dialekt!

På söndagar har dem after beach fest på alla barer längst med Cottesloe beach. Eller som dem kallar det, Sunday session. Hur som helst var det en trevlig tillställning som påminner lite av after ski. Dock kände vi oss, som kom direkt från stranden, lite oordninggjorda då aussie brudarna kom i aftonklänningen, fin fina i håret och sminkade som dockor. Trodde att hela poängen med after beach var att komma direkt från stranden...

Nej nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att vakna frisk och kry från min feber imorgon.
Kram på er alla!

1 kommentar:

Lise sa...

Bra där Sanna (med håret:) själv färgade jag mitt svart igen.. I like it!!
Nu har jag tagit tillbaka mina kommentarer igen.. se om det håller!
På tisdag börjar skolan igen.. ska bli skönt med lite rutiner på livet!
Saknar dig som en tok här!!
Har nu beställt ett headset.. så så fort jag fått det ska jag ringa dig!!
Önskar jag kunde komma och hälsa på!!
Puss och kram!